HEUVELLAND ZORGGROEP

 

 

Koppelt mogelijkheden

Home

Missie & Visie

Klachten

Een klacht, uw recht, onze aandacht om te verbeteren!

We streven naar hoge klantvriendelijkheid. Klachten worden niet snel ingediend. Toch vinden wij het als Heuvelland Zorggroep erg belangrijk om te weten waar de knelpunten liggen en wat u verbeterd zou willen zien. Daarom hebben wij het volgende geregeld voor de behandeling van klachten:

 

Wij informeren u in onze klachtenfolder over de wijze waarop u of uw naasten en andere betrokkenen klachten in kunnen dienen en lichten dit toe tijdens het intakegesprek.

Bij onze klachtenfolder is een
klachtenformulier bijgevoegd. Hiermee kunt u uw klacht kenbaar maken en/of naasten machtigen om de klacht in te dienen namens u.

 

Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie. U kunt zich bij ontevredenheid van het oplossen van uw klacht door ons als organisatie zich hiertoe wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie.

U kunt een klachtenreglement opvragen bij de organisatie. In dit
klachtenreglement staat beschreven op welke wijze er wordt omgegaan met klachten.

 




 

 

 

Basis principes

Begeleidingsteam

Financiƫn

Meldcode